Nieuws

Effectieve netwerkplek in Gorinchem

dinsdag 4 mei 2021

Het team van sbv anderetaal zit nu 1,5 jaar in één van de kantoorruimtes bij Meet and C en dat bevalt ze meer dan goed, aldus Ingeborg Meinders. "Behalve dat we ons echt thuis en welkom voelen, is het fijn om met andere bedrijven op deze locatie te werken. Zo lunchen we wel eens met iemand van buiten ons eigen team of hebben we een praatje bij het koffieapparaat met een medebewoner. Niet alleen heel gezellig, maar ook zakelijk nuttig blijkt. We hebben inmiddels offertes, vertalingen en/of teksten gemaakt voor Cantrijn Groep, Marc van Laere Producties, Ger Dreijer en PraKtima. Allemaal bedrijven binnen Meet and C. Een effectieve netwerkplek dus!”sbv anderetaal is een vertaal- en tekstbureau dat mensen en organisaties helpt succesvol te communiceren via teksten. Online en op papier. In het Nederlands en in andere talen. https://lnkd.in/gNv7d-3

Lees meer

Welkom CPM!

maandag 8 maart 2021

Op 1 maart jl. mochten wij CPM verwelkomen als nieuwe vaste bewoner!Zij stellen zich graag aan jullie voor.Wat doen we?CPM Nederland adviseert opdrachtgevers bij hun organisatieontwikkeling. Tevens coachen, trainen en begeleiden wij medewerkers bij hun persoonlijke ontwikkeling. Wij doen dit zowel individueel als in teamverband. Onze klanten zijn profit organisaties in diverse branches maar ook publieke organisaties zoals gemeenten, waterschappen, zorg instellingen etc. Daarvoor zetten we - op maat - allerlei middelen in: assessment- en development centers, (loopbaan)coaching, teamtraining of ondersteuning bij verandertrajecten. Wie zijn we? We werken met een vaste bezetting van 6 personen. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden werken we ook veel samen met een vaste pool van ZZP-ers; assessment consultants, trainers en acteurs/rollenspelers. Waarom Meet en C? De kantoorruimte die we nodig hebben varieert per week. Soms een project met assessments waarvoor we testruimtes nodig hebben en soms enkele individuen. Daarbij maken we ook voor onze werkzaamheden steeds meer gebruik van online mogelijkheden. Meet en C biedt de mogelijkheid een mooi thuiskantoor te hebben mét de flexibiliteit om op te kunnen schalen als dat nodig is. Wil je meer weten? We vertellen dat graag tijdens een kop koffie. Marije, Jannet, Barbara, Andrea, Nienke en Marion.

Lees meer

Dé vergader- en werkplektrends van 2021

woensdag 20 januari 2021

Dé vergader- en werkplektrends van 2021 De kop is eraf! 2021 is begonnen en we kunnen wel vaststellen dat er als gevolg van de Coronacrisis een hoop is veranderd in het afgelopen jaar. Zeker op het gebied van vergaderen en werkplekken. Zullen we ooit weer terug gaan naar de ‘oude’ situatie? Het is bijna niet meer voor te stellen. We zetten de vergader- en werkplektrends van 2021 voor jullie op een rijtje! Vergaderen Digitaal vergaderen Voor een vergadering het vliegtuig pakken was vóór 2020 niet vreemd. Nu vragen we ons af hoe we dit ooit hadden bedacht. Digitaal vergaderen werkt in vele gevallen veel efficiënter. Er kunnen acties sneller afgetikt worden en daarbij is het ook nog eens een stuk duurzamer. Benieuwd naar de mogelijkheden bij Meet and C? Neem eens een kijkje bij onze hybride vergadermogelijkheden. Staand vergaderen Ja, ook dit is een mogelijkheid bij Meet and C! Wij zetten graag de statafels in de vergaderruimte voor je klaar, zodat iedereen actief kan deelnemen aan een vergadering. Deze vergadertrend is al een aantal jaar bezig, maar naar verwachting zal deze dit jaar definitief doorbreken. Staand vergaderen is beter voor de gezondheid en resulteert in efficiëntere vergaderingen. Werkplek Tsja….een werkplek. Het is al jaren een bron van discussie. Moet ik nog voor iedere medewerker een werkplek hebben of gaan we met flexplekken werken in een eigen kantoor. We hebben afgelopen jaar gemerkt dat thuiswerken ook heel goed kan en de nodige voordelen heeft. Maar het lawaai van de buren en het missende contact met collega’s is toch niet zo fijn. De trend ontstaat dat organisaties afstappen van een eigen kantoor en daarmee meer nadenken over een flexplek voor af en toe in een gedeeld kantoor. Meet and C biedt dit al 6 jaar aan. Ben je het even zat, dan kom je gewoon even bij ons flexwerken op basis van een strippenkaart. Wil je permanent bepaalde dagen komen of iedere dag? Dat kan op basis van een abonnement. Kom jij kennis maken met onze faciliteiten en jouw netwerk vergroten door in contact te komen met de andere flexwerkers? Tot snel bij Meet and C!

Lees meer

Meet and C community nu online!

donderdag 13 augustus 2020

Bij Meet and C staat verbinding en samenwerking centraal. Ondernemen is netwerken en binnen de community van Meet and C kun je op een laagdrempelige manier snel in contact komen met een expert uit ons diverse netwerk. Onze bewoners en vaste klanten weten elkaar fysiek via Meet and C al goed te bereiken. Maar wat als je elkaar niet fysiek kunt treffen?We hebben daarom ‘het met elkaar in contact komen en versterken’, doorgetrokken naar een online omgeving met het online community platform van cMember. In Semble kun je als relatie van Meet and C eenvoudig van elkaar leren en zijn de lijntjes tussen jou en een andere ondernemer kort. Samenwerking, netwerken en groeien wordt hierdoor makkelijker, zeker in een tijd waarin fysiek samenkomen lastiger is.Alle bewoners, flexwerkers, vergaderklanten en andere relaties van Meet and C kunnen zich gratis aanmelden om deel te nemen aan ons online community platform in Semble. Laat jouw gegevens hieronder achter en je ontvangt jouw persoonlijke inlog zo snel mogelijk.Laten we elkaar versterken. Samen zijn we slimmer!

Lees meer

Een kijkje achter de schermen van PraKtima

woensdag 24 juni 2020

We geven jullie graag een kijkje achter de schermen van organisaties die lekker bij ons werken. Zeker in deze tijd vergt het voor sommige organisaties veel creativiteit om de werkzaamheden op een normale manier doorgang te laten vinden. We vroegen deze keer Marco van PraKtima hoe zij hier mee omgaan. PraKtima is een advies bureau met vestigingen in Doetinchem, Zutphen en Gorinchem en houden zich bezig met wet- en regelgeving inzake Kwaliteit, ARBO, Veiligheid en Milieu. Marco houdt zich voornamelijk bezig met bouw-, sloop- en bodemprojecten en denkt met het bedrijf mee om zaken te verbeteren. Welke impact heeft de coronacrisis op jouw bedrijf? Veel bedrijven hadden hun projecten in uitvoering; deze zijn met inachtneming van 1,5 meter over het algemeen wel doorgegaan, daarmee ook onze ondersteuning. Soms werd er op afstand beoordeling gedaan en deed ik meer op kantoor dan bij de klant. Hoe ga je creatief om met de maatregelen opgesteld door de overheid en hoe pas je de werkzaamheden aan? In het begin was het even wennen, maar al vrij snel werd het normaal om geen handen te schudden en 1,5 meter afstand te houden. Voor corona werd er bij de klant getoetst op de uitvoering van projecten, nu iets meer vanuit kantoor. Nu de 1,5 meter meer is ingeburgerd komen de projectbezoeken ook weer op gang. Je werkt nog regelmatig vanuit jouw thuisbasis bij Meet and C. Waarom werk je liever op jouw vaste werkplek bij ons in plaats van bijvoorbeeld thuis? Vanuit Meet and C werken geeft rust, vast patroon, goede koffie/ lunch en alle faciliteiten voor een kantoor omgeving. Kun je met de huidige regels goed je werk doen bij Meet and C? Meet and C heeft zaken vanaf het begin goed geregeld om zorgvuldig te zijn in de 1,5 meter en regelmatig handgels beschikbaar te stellen, daar kan ik mij prima in vinden. Denk je dat na deze crisis alles weer helemaal terug gaat naar hoe het was of zal het blijvend anders worden? Hoe zie jij dat voor je? Ik hoop dat we ooit weer teruggaan naar een normalere situatie maar dan bewuster kunnen omgaan met de situatie. De tijd zal het leren. Heb je als ondernemer nog tips voor andere bedrijven hoe om te gaan met deze aparte periode? We kunnen als ondernemer meer dan we denken, wees creatief en ga op zoek naar de mogelijkheden.

Lees meer

Een kijkje achter de schermen van sbv anderetaal

dinsdag 2 juni 2020

We geven jullie graag een kijkje achter de schermen van organisaties die lekker bij ons werken. Zeker in deze tijd vergt het voor sommige organisaties veel creativiteit om de werkzaamheden op een normale manier doorgang te laten vinden. We vroegen daarom deze keer Ingeborg van sbv anderetaal hoe zij hier mee omgaan. sbv anderetaal is een tekstbureau. Ze schrijven doeltreffende teksten zonder blabla én vertalen teksten van taal x naar taal y. Ingeborg is projectmanager bij sbv anderetaal, coördineert de schrijf- en vertaalopdrachten en is de 1e contactpersoon voor hun opdrachtgevers en vertalers/tekstschrijvers. Ook is zij sinds 2018 mede-eigenaar van het bedrijf.Welke impact heeft de coronacrisis op jouw bedrijf? We hebben tot nu toe geluk: de crisis raakt ons nog niet, maar wellicht krijgen we er later nog een klap van. We hebben tot nu toe voldoende werk en hopen uiteraard dat dit zo blijft. Hoe gaan jullie creatief om met de maatregelen opgesteld door de overheid en hoe passen jullie de werkzaamheden aan? Tot 11 mei werkten we zoveel mogelijk thuis. Ons werk kun je heel goed op afstand doen, omdat we in de cloud kunnen werken. Ikzelf kwam nog wel één dag per week naar Meet and C. Soms vaker. Sinds 11 mei werken we in een nieuwe cloudomgeving en daarom zijn we weer meer op kantoor. Uiteraard niet meer met z’n vijven tegelijk. Max. 2 personen in ons kantoor, zodat we 1,5 meter afstand kunnen houden en elkaar ook kunnen helpen in onze nieuwe virtuele omgeving. Je werkt nog regelmatig vanuit jullie kantoor bij Meet and C. Waarom werk je liever op jouw vaste werkplek bij ons in plaats van bijvoorbeeld thuis? Voor mij staat een dag werken bij Meet and C in deze coronaperiode gelijk aan een dag voor mezelf. Thuis heb ik 3 kinderen rondlopen. Het is een hele uitdaging om daarnaast nog gewoon je werk te doen thuis. Daarom sta ik extra vroeg op en verdeel mijn uren over de gehele dag. Eén dag per week ga ik naar Meet and C. Dat is genieten: wat een rust! Door die ene dag op kantoor bij jullie word ik niet gillend gek. Kun je met de huidige regels goed je werk doen bij Meet and C? Ja heel goed! De regels hangen overal goed zichtbaar op. Jullie hebben aan alles gedacht: o.a. ontsmettingsmateriaal in de vorm van doekjes en zeep en het openhouden van deuren i.v.m. bacteriën op de deurknop. Denk je dat na deze crisis alles weer helemaal teruggaat naar hoe het was of zal het blijvend anders worden? Hoe zie jij dat voor je? Ik hoop van harte dat we met z’n allen serieus kijken naar de positieve effecten van deze crisis op het milieu. Je hoeft niet elke dag met de auto de weg op. Veel werk kan vanuit huis gedaan worden, is gebleken. Natuurlijk wil je ook je collega’s nog regelmatig zien, maar 4/5 dagen op kantoor werken hoeft echt niet. Ik hoop dat daarin wel een blijvende verandering plaatsvindt. Heb je als ondernemer nog tips voor andere bedrijven hoe om te gaan met deze aparte periode? Pff, moeilijk. Wie ben ik om advies te geven aan bedrijven die echt lijden, zoals bijvoorbeeld de horecabranche of de evenementenbranche? Dan is het een kwestie van uitzitten, zoveel mogelijk gebruik maken van de tegemoetkomingen van de overheid en je niet gek laten maken. Positief blijven. Proberen te kijken naar wat je nog wel kunt/hebt. Als je minder werk hebt, kan deze crisis ook een periode van bezinning zijn: hoe kun je straks dingen wellicht anders/beter doen. Voor je bedrijf, je opdrachtgevers, je medewerkers, het milieu, etc.

Lees meer

Flexwerken in privékantoor per dagdeel

donderdag 9 april 2020

Wil je in deze tijd ‘gewoon’ je werk blijven doen, maar kun je thuis de focus niet vasthouden? Dan is Meet and C jouw thuisbasis. Wij stellen nu onze vergaderzalen beschikbaar als schone, rustige en professionele flexwerkruimte.Voor slechts € 25,- excl. btw* per dagdeel bieden wij jou het volgende:Een afgesloten, eigen ruimte om veilig en ongestoord te kunnen werken; Onbeperkt gebruik van alle faciliteiten (wifi, koffie/thee/water en receptiediensten);Gratis parkeren;Grondige schoonmaak van zaal en de gemeenschappelijke ruimtes.Meet and C houdt zich vanzelfsprekend aan alle RIVM richtlijnen. Wij hebben op elk moment ruimte om vijf flexwerkers tegelijkertijd een afzonderlijke werkruimte te kunnen bieden.Wil jij reserveren? Bel dan nu met 0183 64 63 33 of stuur een bericht naar info@meetandc.nl en kom veilig en geconcentreerd werken.*Deze actie geldt tot 1 juni 2020

Lees meer

Nieuwjaarslunch

donderdag 16 januari 2020

Afgelopen dinsdag verzorgden wij de nieuwjaarslunch en hebben we met elkaar getoost op het nieuwe jaar. Wat hebben wij mogen genieten van een heerlijke lunch! Op naar een spetterend nieuw jaar, met veel mooie ontwikkelingen!

Lees meer

Luba Gorinchem is geopend!

dinsdag 7 januari 2020

Op 6 januari 2020 is de nieuwe vestiging van van Luba Uitzendbureau geopend bij Meet and C. Vanuit onze locatie gaat Luba Gorinchem van start met de werving en selectie van kandidaten voor allerlei opdrachtgevers.Wij bij Meet and C zijn erg enthousiast en vinden het super dat we een nieuwe vestiging kunnen ondersteunen met onze faciliteiten.''Direct de beste baan? Dat fixen we samen! Luba Gorinchem maakt het mogelijk.'' - Jamie Wellink, intercedent Luba GorinchemWij wensen Luba Gorinchem een mooie start toe in dit nieuwe jaar!

Lees meer

Fijne feestdagen en een succesvol 2020

donderdag 19 december 2019

In het nieuwe jaar staan weer mooie ontwikkelingen te wachten. De ontwikkelingen zijn grotendeels geïnspireerd op de feedback die wij afgelopen periode mochten ontvangen van onze bewoners en flexwerkers. Super om te horen dat we het al zo goed doen en gemiddeld een 8 scoren! We hebben er zin in om het nieuwe jaar te beginnen en iedereen een nog fijnere thuisbasis te bieden.Wij wensen je fijne feestdagen en een succesvol en ondernemend 2020!Let op onze openingstijden rondom de feestdagen: Dinsdag 24 december open tot 17.00 uurWoensdag 25 december geslotenDonderdag 26 december geslotenVrijdag 27 december open tot 18:00 uurMaandag 30 december open tot 18.00 uurDinsdag 31 december open tot 17:00Woensdag 1 januari gesloten

Lees meer
Sluiten